Nyårslöfte 2010

Tjosan!

Hoppas ni har haft ett supertrevligt nyår!
Jag som är sämst på att uppdatera massa inlägg har iallafall haft det jättebra.
Var i sälen i fyra dagar, åkte snowboard, spelade kort, kollade på tv, och hade
det jättebra.
Har ni några nyårslöften? Har sett att alla frågar den frågan på sina bloggar,
men det skulle vara kul att veta.
Jag har faktiskt några. Eller nyårslöften och nyårslöften, det är nästan mer
saker som jag vill göra, eller mål som jag vill uppnå.
Jaja.
Sitter här hemma med förkylning och jag är hyffsat sur på den.
Det är ju innebandyträning för första gången efter uppehållet,
och den vill man ju inte missa, så jag tror jag drar mig ner till idrottshallen
vid klockan sex.
Ja ni, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer,
jag har ju bytt header som ni kanske ser eller tänkte på, och den vart väl sådär..
Sen gjorde jag en till Sara också, haha,
nu ska jag ta och lyssna lite på musik.

Ha det bra :)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0