Måndag den 4:e

Jadå, även denna dag ska få ett slut.
Just nu är det kväll och jag sitter i min säng med datan i knät.
Jag var nere på träningen idag, superkul!
Jag tycker vi börjar få riktigt bra spel, och fortsätter vi såhär så
kan vi nog vinna några matcher mer.
Min sabla förkylning släpper inte, och jag bara väntar på att den ska dra
så att jag kan vara lika aktiv som jag brukar och gillar vara.
Det konstiga är att jag inte var förkyld i sälen, där vi var ute mycket.
Utan jag blir förkyld när jag kommer hem och inte gör någonting?
Haha, lite konstigt det där va.
Just nu är jag liiiite rädd, för det typ låter i våra väggar ( ;s )
och mina föräldrar tror att det är en råtta.
Det är aningen läskigt, även om jag tycker råttor är söta i det stora hela.
Bara man slipper bli biten av en.. Då är dom helt okej.
Haha.
Ja, på torsdag drar ju skolan igång igen, och jag är inte så vidare taggad, men jag
har just insett att ju fortare den börjar desto fortare kan den sluta.
Hoho, nu ska jag ta och lyssna på lite musik, och sen ska jag hoppa ned i sängen.

Godnatt!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0