Nej vad lack jag blir!

Usch! Hade suttit och skrivit ett helt inlägg när jag skulle infoga en bild, och råkade trycka fel.
Hela inlägget försvann! Tusan alltså.
Jaja, jag tänkte iallafall skriva att jag sitter i soffan med datorn i knät och försöker plugga.
Insåg själv att det inte gick så bra, för jag blir hela tiden distraherad av massa saker.
Som att blogga.
Vi har ett jättestort prov i svenska vecka tio eller nått, det är typ det största på hela året för oss,
det längtar man till. Jättemycket.
Och sen har vi ett tyskaprov vecka nio (veckan efter sportlovet) och då måste jag kunna ackusativobjekt och sånt. Grattis till mig, jag kan knappt uttala ackusativobjekt, då kan man ju gissa hur det går på provet.
Haha nejmen jag kan faktiskt lite på det, så det är bara att försöka träna in det rejält.
Sen måste jag ju skriva en bokrecension också, och den har jag verkligen ingen lust att skriva. Varje gång
bestämmer jag mig för att ; " Nu jäklar ska jag skriva den så jag slipper tänka på den mer " , och varje gång jag
sätter igång så tappar jag lusten totalt. Känner mig verkligen inge sugen på att skriva den, med jag måste.
Somsagt, lillasyster fyller ju år idag, liten blir stor fort typ. Hela 7 år blir hon, stor tjej.
Är det bara jag som tycker att veckorna går oroväckande snabbt? Nyss var det ju typ nyår, och nu är
vi inne på sportlov.. Fett med läskigt alltså.
Nu måste jag plugga, vill inte bli underkänd eller så,

men ni får hade så gott :D
/emilia.

Kommentarer
Postat av: camilla

Hej! :D



allt bra idag? :}

2010-02-22 @ 14:34:04
URL: http://onlyoursunshine.blogg.se/
Postat av: Matilda

Luuuust och hitta på något snart:D?, jag har så jävla tråkigt här blir typ hyper av att bara sitta hemma xD<3

2010-02-23 @ 12:00:38
URL: http://maddematildas.blogg.se/
Postat av: Matilda

Aja, du kan nå mig på 0722223092 bah o messa om du vill göra nåt, eller så

2010-02-23 @ 12:27:17
URL: http://maddematildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0