Haha, lite roligt.

Oj, snacka om att jag har kul. Vart bara jättesugen på att skriva tio sanningar om mig.
Haha.


* Jag har lovat mig själv att aldrig röka, dricka alkohål eller snusa.
* Jag vill gå ut med höga betyg från skolan, alltså få det lättare att komma vidare.
* Jag älskar att prata med nya människor.
* När jag gått ut nian vill jag ut och resa och se massa saker.
* Jag skulle vilja kunna spela gitarr ordentligt.
* Jag blir lätt sur ibland om man ljuger, snackar skit eller är tjurig utan anledning.
* Jag älskar innebandy.
* Jag tror på äkta kärlek.
* Jag är bra på att ge råd eller uppmuntra folk.
* Jag älskar musik.

--------------------------------------------------------

Vad duktig jag är, haha.
Har ju skrivit jättemycket ju, jag kanske till och med ska slänga
in en bild till er? , haha ja det kan jag :)


Bild från Italien sommaren 09 , vilka minnen. <3
Har redigerat den ochså själv. Jag vill tillbaks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0