Fatta vad nice...

... med sportlov! Helt underbart nice ju! Först en hel helg, och sen en hel vecka med bara ledighet, bättre får man leta efter alltså.
Just nu sitter jag vid datan och har nyss gjort om min design ochså, rätt bra blev den faktiskt,
lite fundersam, men den får duga tills vidare. Mamma och syster har nyss kommit hem och snart ska vi fika tror jag, och senare ska jag dra mig vidare till nån av juliajosefin eller rebecca.
Det är ju disco ikväll och jag tror vi ska gå? Får se.
Alltså jag vet seriöst inte vad jag ska skriva, är verkligen dålig på att uppdatera ochså, men jag vet ju inte riktigt
vad jag ska skriva :')
Men jag skriver imorrn elr ikväll, får se :)
Hade gott :D
<3


Kommentarer
Postat av: Matilda

Jorå, skönt med sportlov!

Designen vart jättebra! :)

Najs med disco:p

2010-02-19 @ 16:06:45
URL: http://maddematildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0