16:43

Haha, sjukt onödigt att skriva 16:43 som rubrik, eftersom att när ni läser det här inlägget
så är ju klockan inte det, Men bara för att jag är rikigt dålig på att komma på rubriker
så blev det såhär, haha.
Ja, slutade halv fyra idag och sista lektionen var A-tid.
Hade simning och det var rätt kul faktiskt.
Det vart förresten inget kvällsinlägg igår, kom på det förut ,
men ni får nöja er ändå :D .
Klockan 18:00 blir det att åka till mormor och fira henne för hon fyller år idag,
så det blir ingen träning för mig. Fast jag hade ändå inte gått eftersom att min
nedra förkylning inte släpper. Jag tror jag vart lite småförkyld i två veckor snart.
Jag vet inte om jag får vara med på matchen på lördag, eller jag får säkert,
men grejen är att jag inte kan vara med på innebandyträningarna på grund av förkylningen :/ .
Nu ska jag sluta skriva och ägna min tid åt tyskaglosor, jag längtar redan.

Haha, ha det bra!

Kommentarer
Postat av: camilla

hej hur har din dag varit? :)

2009-11-26 @ 21:14:23
URL: http://onlyoursunshine.blogg.se/
Postat av: sara :)

söta emilia!!<3333

2009-11-27 @ 15:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0